søndag 30. mars 2014

Gud har full kontroll!

Nå er familien vår i en presset situasjon. Vi skal treffe et valg som vil få konsikvenser for hele familien vår. Det er ikke alltid like lett å vite hva som er riktig. Da er det godt å vite at Gud har full kontroll. Om jeg synes situajonen nå er vanskelig, og jeg ikke klarer å se hvordan fremtiden blir enten vi treffer det ene eller det andre valget, så vet jeg at jeg kan henvende meg til Gud, og at han vil gi meg visdom til å treffe den riktige avgjørelsen for alle involverte!

Så i stedet for å søke råd hos venner og familie, kan jeg få lov til å legge det over på Gud. Legge det ned ved hans føtter, og jeg vet at jeg vil få det jeg trenger for å ta valget!


veivalg
Illustrasjon hentet fra https://toonje.wordpress.com

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar